Träningsdagbok

18/04/15

Cykel. 16 kilometer.

17/04/15

Cykel. 7 kilometer.

15/04/15

Cykel. 23 kilometer. 3:03 genomsnittstempo. Super! 🙂

13/04/15

Styrketräning.

12/04/15

Styrketräning.

09/04/15

Styrketräning.

08/04/15

Styrketräning.

07/04/15

Styrketräning.

06/04/15

Styrketräning.

04/04/15

Styrketräning.

03/04/15

Styrketräning.

01/04/15

Balansträning.

31/03/15

Styrketräningspass. Superset. Ökning 60 kilo sammanlagt. 🙂 Marklyft 80 kilo x10x4. Sittande rodd 40 kilo x10x5. Stående rodd 45 kilo x 8 x4. Känns super! 🙂

30/03/15

Styrketräningspass.

27/03/15

Styrketräning.

26/03/15

Styrketräning.

25/0315

Styrketräning.

24/03/15

Styrketräning.

21/03/15

Styrketräningspass. Varierande övningar, försöker att inte belasta foten.

19/03/15

Gym. Styrketräning med fokus på mage. Foten gör fortfarande ont.

18/0315

Styrketräningspass.

17/03/15

Styrketräningspass.

16/03/15
Gym. Styrketräning. Lats 30 kilo ggr12x3. Rodd 30 kilo ggr.12×3. Triceps 30 kilo ggr. 10×3. Marklyft 50 kilo ggr.15×3. Biceps 19 kilo ggr.10x 3.

15/03/15
Gym. Styrketräning. Intervaller på cykel. Foten gör fortfarande ont så det blev ingen löpning.

13/03/15

Gym. Nästan på en gång då jag började springa på löpbandet kände jag att det gjorde ont i foten. 15 minuter senare fick jag avbryta löpningen, då smärtan blev outhärdlig. Det visade sig att jag hade fått en stukning. Jag fortsatte passet med styrketräningen som gick bra ändå fast man haltade ordentligt. 🙂

12/03/15
En runda ute i solen. 11 kilometer. Det längsta jag har sprungit hittills. Känns toppen!

11/03/15
Styrketräningspass.
Rygg/mage/axlar/biceps
Chins

10/03/15

Styrketräningspass.

Triceps/mage/ben/bröst.

06/03/15

Styrketräningspass.

05/03/15
Gym
20 min löpning. Jobbigt i början, sedan flöt det på bra.
Värken i armarna har släppt, så jag kunde göra ”chins”. Det gick lättare idag – styrkan i greppet har ökat. Dock rev jag upp handflatorna, så nu är det tejp som gäller.  🙂

04/03/15
Ute
Jag fick avbryta en planerad runda på 5 kilometer efter drygt 3 kilometer. Orken tog slut. Lågt Hb och träningsvärk i armarna, som hållit i sig i tre dagar. Armarna kändes bättre efter rundan, då kroppen blev ordentligt uppvärmd.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s