Träning ska vara kul

Både igår och idag var jag ute på fantastiskt sköna cykelturer. Igår möttes vi av en översvämning på vägen som orsakades av bävrar. Självfallet kunde jag inte låta bli och prova djupet på vattenansamlingen.😉

Idag stylade jag uppe på en vacker utsiktsplats vid Erstaviken för att se vad min gamla Mtb går för. 😊

Båda dagarna har jag haft oerhört kul!

~> ~> ~> träning ska vara kul ~> ~> ~>

Error…Video är felvänd, ibland är det så att allt är upp och ner och man har inte tid att fixa saken för att man ska vidare på nästa äventyr…😊

 

Kommentera

