Cykel-primiär ute

Efter 23 kilometer på cykel känner man sig som en vinnare, särskilt efter att man först lyckats komma vilse och hamnat mitt i en jobbig skogsterräng och klättrat runt med cykeln på axeln i 30 minuter och sedan hamnat i regn.😊

Nu har jag verkligen smakat på hur det är att vara en riktig äventyrare. 😉 Lyckligast av allt blev jag för tiden – de första kilometrarna cyklade jag på 3:03  i genomsnitt! Så snabbt har jag aldrig cyklat! Det kändes riktigt bra! 😊

Efteråt hade jag till och med ork kvar att ”leka” lite på gården. 😊

~> ~> ~>Hinder är till för att övervinnas! ~> ~> ~>

 

 

Kommentera

