Seven

Idag har jag äntligen provat en app jag blev rekommenderad för ett tag sen. Appen heter Seven. 

Igår var jag på födelsedagsfirande och åt en jättegod tårta  🙂 och när jag vaknade imorse, så kände jag att jag ville skaka loss känslan av tyngd efter gårdagens ”cheatmeal”! 😉  Än kan jag inte springa då min fot fortfarande gör ont efter stukningen. Så jag provade Seven. Och blev hänförd! 

Seven är en slags cirkelträning med varierande övningar (armhävningar, planka, step up mm) och en PT-röst.

Redan efter den första 7 minuters rundan var jag genomsvettig och överlycklig! Det kändes härligt och peppande! Så den rekommenderar jag varmt till alla er som vill köra hemma. 🙂  





Kommentera

