Igår och idag ~> Push forward

Igår tränade jag på Friskis & Svettis Ringen och pressade på rätt så ordentligt på styrketräningspasset. Ungefär 40 minuter in i träningen kände jag att orken började ta slut. Jag tog en paus och laddade med ett grönt äpple. Det gjorde susen och jag kunde fortsätta träna drygt 1,5 timme till! 🙂 ~> grönt äpple ~> ladda om ~> styrka ~>

IMG_3805

Idag tog jag en runda ute i solen. 11 kilometer- det längsta jag någonsin sprungit – kändes som att vinna Världscupen eller något i den stilen! Kul! ~> push forward~> vinn mot dig själv ~> love life ~>

IMG_3884

En reaktion till “Igår och idag ~> Push forward

Kommentera

