Träningsdagbok

Även idag valde jag att avstå från gymmet. Dels för att jag som har vanligtvis lågt HB- värde drabbas då och då av trötthet och huvudvärk mm. – de sista två dagarna kände jag just detta – dels för att träningsvärken i armarna vägrar att släppa.

Jag valde att springa en runda på 5 kilometer ute istället, men var tvungen att avbryta efter drygt 3 kilometer. Armarna kändes bättre efteråt, möjligen för att jag hann bli ordentligt uppvärmd, men resten av kroppen gav upp. Nu tänker jag att det är dags att börja föra en träningsdagbok, då det blir lättare att man kan gå tillbaka och se vad som händer med kroppen när man möter motgångar.

Nu ska jag tanka mig med en tallrik linssoppa som är både järnrik och god! 🙂

IMG_3557IMG_3571

Kommentera

