Grym träningsvärk!

Idag är det dag nr. 2 utan träning. Senaste passet var i söndags och då koncentrerade jag mig mest på underkroppen och gjorde bl.a. ”squats”. Även fast jag har vilat armarna sen i lördags har jag sådan träningsvärk i dem att jag inte kan sträcka ut dem helt! Så jag tar helt enkelt en vilodag till och gör lite stretchövningar hemma istället! 🙂

Vågen visade i morse -1kilo exakt sedan sista vägningen, ( ni minns väl avokadokärnan 🙂 ), vilket betyder att jag är på rätt väg! Därför ska jag ta och skriva om vikten med den rätta kosten lite senare här på bloggen! Håll utkik! Hej så länge! 🙂

En härlig motivationsbild ~> du är starkare än du tror ~>

IMG_3560

Kommentera

