Dagens träning och form

Idag tränade jag på Friskis & Svettis som ligger i city, bakom NK på Mäster Samuelsgatan.

Utvärderingen kommer att ligga under ”Val av gym i centrala Stockholm” lite senare. 😊 Nu måste jag ta en paus och få i mig lite mat.

Jag började träningen med 30 minuters löpning och för första gången, sen augusti förra året, kände jag att det var som att springa på moln- min kropp kändes helt enkelt viktlös. Det var den häftigaste känslan jag har någonsin upplevt när det gäller löpning. Här kommer två bilder på dagens form. 🙂

IMG_3386

IMG_3394

Kommentera

