Vad gör man när man är sjuk?

Igår fick jag avbryta mitt pass för att jag kände att jag inte riktigt orkade. Redan innan hade jag ont i halsen, men valde att ignorera signalerna som kroppen skickade till mig och ändå gå och träna. Jag har lär mig nu min läxa och jag gör inte om det igen.

IMG_3349-0

IMG_3350

Idag stannade jag hemma, tog en sovmorgon och en sen frukost. Nu mår kroppen bättre, även om förkylningen sitter kvar. Tea med ingefära, honung, vitlök och vila kommer nog snart att få mig på fötterna igen!

IMG_3351-0

Kommentera

