World class for world class

Ikväll besökte jag för första gången World class i Saltsjöbaden. Det var en härlig upplevelse måste jag säga. Jag är glad att jag hittade motivationen och orken till att träna, för att dagen var väldig seg och jag kände mig fortfarande oerhört trött efter gårdagens träning. Runt halv åtta på kvällen sparkade jag ut mig själv genom dörren för att gå och träna. Väl i lokalen kom jag väldigt snabbt igång konstigt nog och hade ett grymt pass. Gå gärna in under fliken ”Val av gym i Saltsjöbaden” för att läsa min utvärdering! 🙂

IMG_3202

Kommentera

